wtorek, 24 maja 2016

Jasny look

Wymyślność, skomplikowanie i oryginalność stylizacji jest na pewno plusem w prowadzeniu bloga modowego. Jako, że jestem na początku tej drogi (po raz setny), to pokażę wam prostą, nieskomplikowaną i średnio oryginalną stylizację. Jednak łamie ona pewien schemat- jest kolorowa (a jeśli nie jakoś bardzo kolorowa, to przynajmniej jasna). Zauważyłam, że od dłuższego czasu panuje trend na ciemne kolory w bardzo prostych połączeniach. Czarne rurki do ciemnego, ewentualnie szarego topu. Jest to jak najbardziej OK i nawet mi się to podoba, ale wprowadźmy trochę jasności do naszego życia, bo inaczej będziemy wieszać najpierw pranie, a potem siebie (tak... tekst ściągnięty). Nawet nie da się tego określić jako barwy pogrzebowe, bo w książce savoir vivre'u przeczytałam, że kobieta będąca na pogrzebie cała na czarno jest ubrana nie do końca stosownie (zbyt ekstrawagancko!) TYLE WIEDZY! A facet, może ... no cóż.


Stylizacja jest bardzo "Mohitowa". Dopiero całkiem niedawno zajrzałam do tego sklepu i jestem naprawdę mile zaskoczona. Nie podchodzi mi tam WSZYSTKO, ale trudno żeby tak było. Z tego miejsca bardzo polecam brązowe okulary, których szkła miały piękny kształt delikatnych serduszek. Gdyby nie moja wada wzroku to byłyby moje.


Jak widzicie połączenie jest dosyć blade, jednak czarne buty dają pewien kontrast. Szczególnie jeśli dorzuci się lekką skórzaną, czarną kurtkę to wygląda to bardzo dobrze. Niestety mój blogowy zmysł nie przypomniał mi o jej zabraniu. 


koszula - Mohito

spódnica - Mohito

buty - Stradivarius

pozytywne nastawienie do życia - piękna pogoda


6 komentarzy:

  1. Oczywiście kolory są jak najbardziej potrzebne w garderobie :) Tylko trzeba być ostrożnym w doborze :D Super bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest cudowna! :)
    Jejku, sama bym chciała taką posiadać.
    Cała stylizacja prezentuje się doskonale! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo fajna! Ta koszula jest cudowna *.*
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawny print koszuli :) Ja chyba jednak zakochana jestem w monochromatyczności :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta stylizacja
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń