środa, 4 maja 2016

Wiosenny zwyklak

Uwielbiam proste stylizacje, bez żadnych urozmaiceń i niepotrzebnych dodatków. Wraz z można by powiedzieć unormowaniem się mojego gustu,do mojej szafy przybywa coraz więcej takich ubrań. Wiosna jest idealną porą właśnie na tego typu outfity. Wystarczą dżinsy, zwykła koszulka i skórzana kurtka, a stylizacja wygląda naprawdę dobrze, a my przede wszystkim czujemy się wygodnie.
Dopełnieniem mojego zestawu są w tym przypadku mokasyny. Są to buty, które ostatnio bardzo mi się podobają, dlatego musiałam kupić jedną parę. Moje pochodzą z deezee, są naprawdę świetne i wygodne, ale niestety mają jedną dosyć dużą wadę. Ich podeszwa jest stworzona z tworzywa, które bardzo trudno się myje, przez co trochę spada ich praktyczność. Wystarczyło, że wyszłam w nich dwa razy i już nie wyglądają tak dobrze. Może ktoś z Was ma jakiś
sposób na mycie takich podeszw? Byłabym bardzo wdzięczna :)

















okulary/sinsay

t-shirt/zara

spodnie/zara

kurtka/ bershka

buty/deezee.pl



Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodobała. Postaramy się tworzyć więcej takich postów, bo tak jesteśmy dwie i razem będziemy tworzyć tą witrynę. Podpisujemy się imionami.
 Do następnego!
Anka


9 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja. Nie wiem jak wyczyścić podeszwy, ale ostatnio widziałam na YouTube, jak dziewczyna czyściła je pastą do zębów, więc może podziała. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne tło wybrałyście do tych zdjęć :). Buty - oryginalne. Nigdzie takich nie widziałam ;-)
    https://glamlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sceneria. :) Niestety nie mam żadnej rady co do butów.

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. siła tkwi w prostocie, jak widzać :)

    OdpowiedzUsuń